Min lediga dag försvann

Vaknade upp i morse. tänkte ååå va skönt att vara ledig.
Klädde på mig bestämde träff med frida och sen ringde telefonen.
Poff så försvann min lediga dag och klockan fyra satt jag på jobbet igen.

Men han iaf träffa Frida en snabbis! :) det va längesen och vi hade mycket att prata om.

Hur som helst. sitter på jobbet första delen av arbetspasset är avklarat,
så ska strax ut och beta av det sista.

Har även spärrat  mitt visakort som helt mystiskt har försvunnit?!

Imorgon kommer Mami :) Inte för att jag kommer hinna se så mkt av henne just imorgon eftersom jag både jobbar och har skola... Men på onsdag är jag ledig :) och då ska jag vara ledig!
Har ett matteprov på Torsdag som jag måste plugga till.
Har även de där mötet om SDSU på onsdag :)

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0