Myssöndag

Idag började dagen med plugg, inte så skojigt men hade en inlämningsuppgift som va tvungen att skickas in.
Var klar runt ett tiden och ringde pappa för att kolla om jag kunde åka och besöka dem och det gick utmärkt.
Umgicks med mina kära syskon, pappa och anna-karin, fick jättegod mat i magen och även en matlåda med mig hem ;) skönt att slippa laga mat till jobbet imorgon.

Och inte nog med det! Min telefon har ju strulat så mycket så i förtidig julklapp/födelsedagspresent fick jag Anna-Karins Iphone4 tack tack tack! Hon hade ju två... hm..
Ja jag vet att jag alltid sagt att jag inte ska köpa någon Iphone och det har jag inte gjort heller!
jag fick den och det är jag mycket tacksam för. hur ska jag kompensera detta? Dyra julklappar till Pontus och Emma? (Lillebror och lillasyster) Haha.. .kollade Pontus önskelista, han önskar sig tejp, helt seriöst! Hur många fyra åringar önskar sig tejp? Det tog ca 30min så förstog jag varför. Han tejpar allt! Så tejpen tar ju slut på nolltid, han bygger saker, pysslar osv och då krävs detm ycket tejp.
Emma kan inte va så svårt att köpa till, hon är tjej, en barbiedocka eller en docka så är hon nöjd, hon är även galen i prinsar och prinsessor så det ska nog bli en lätt match.

Emma försökte berätta något för mig, pappa och Anna-karin, förstog aldrig vad hon menade men det var något i stil med att Hon hade två stycken Lauror (alltså två av mig) i himlen, två mammor i himlen och två pappor (?)
Anna-karin och pappa va fortfarande hennes föräldrar och vi är inte döda? Men vi kommer inte ner från himlen heller. Någon Balans (ambulans) Skulle flyga upp till himlen? och om den inte hann i tid skulle den klättra upp på en stege? Ja jag säger då det... 3åringar som berättar saker yrar en hel del...

Roliga figurer dom små liven... så länge dom håller humöret uppe.


Nu ska jag fortsätta pilla på ifånen och se om jag fattar något.
Natti natti!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0