noll fokus

skulle plugga lite innan jag somnar... hur gick det? Slutade med att jag kom på mig själv med att kolla gamla bilder på mig och Johanna... Barcelona bilderna är Crazy, fattar inte att vi orkade festa nästan 7dagar i veckan i 4månaders tid? Jag va ung (yngre) då ;p

Kollade även bilderna från grekland, jag vill ha sol och värme nu nu nu!

Funderar lite på det här med usa också,
det är vansinnigt dyrt och jag funderar faktiskt på ifall jag ska plugga i sverige istället
och sen köra en utbytestermin bara. . vissa skolor/utbildningar så kan man ju faktiskt göra det.
Tåls att tänka på... ska beställa hem universitetskataloger och fundera lite.

Har lite svårt att fokusera på nuet just nu, andra tankar som cirkulerar i huvudet.
Ser fram emot fredag. Måste bara lista ut vad jag ska ha på mig!

Comment
Postat av: johanna

Utbytestermin är asbra!

På mdh får man plugga 1 år utomlands, pluggar man inom europa får man erasmusstipendie som ger runt 250 euro i månaden dessutom! Annars kan man ju välja på i princip hela världen och är ju ingen terminsavgift alls :)

2011-11-24 @ 16:45:56

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0