Hej igen, I'm back

Bytt bloggportal ett par gånger, men trillar alltid tillbaka hit.
Tänkte att jag inte ska ha någon blogg men någonstans måste jag ju överösa mina tankar och funderingar.
Ibland uppdaterar jag jätte ofta och ibland inte alls. Men det är så det är.

Just nu består mitt liv till största del av jobb,sömn,jobb,lite sömn, jobb, sömn osv...
Ja ni fattar?

Jobbar tisdag och onsdagkväll sen är jag ledig torsdag-söndag (som det ser ut nu)
Alla som jobbar inom vården vet att det kan ändras lika lätt.
Men jag tänker faktiskt inte vara "snäll" och ställa upp, jag behöver vara ledig,
ni anar inte hur länge jag har sett framemot att bara vara hemma och pilla mig i naveln - inte bokstavligt talat nu då, men kommer troligtvis inte göra något som är mer ansträngande än så!

Nu ska jag försöka sova, börjar 16 imorgon och det vore trevligt att inte sova bort hela dagen imorgon.

Men jag återkommer!


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0