dumma dumma mig

Rökt på tok för mkt på sista tiden pga stress... stress på jobbet, stress med skolan osv.
Jag ligger just nu i min säng med grova abstinensbesvär.. Jag tänker inte röka.
Jag har låst in mig på mitt rum och tänker sitta här tills jag mår bra igen. Tur att jag varit ledig från jobbet idag och är ledig imorgon. Synd om Lina som tvingas bo med mig bara ;)

Men jag har bestämt mig, och jag vet att jag kan om jag vill!
Jag har gjort det förut.

"Sometimes burning bridges isn't a bad thing...It prevents you from going back to a place you should never have been to begin with."




Comment
Postat av: Johan

Tänkte dela med mig ett koncept som fungerar bra både mot stress på jobbet och även mot rökning. Be din arbetsgivare att få testa det, det går tydligen att prova gratis en period.


Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0