kuggade

Kuggade matteprovet, fan också. måste läsa om kursen och det blir i mars.
Tänker däremot plugga hemma på egen hand fram tills dess så jag verkligen fixar kursen nästa gång.
Även mailat läraren gällande en igprövning, hon sa att hon inte tyckte att jag skulle göra någon men det tycker jag, får se om jag får något svar på mitt mail. .
alla har ju rätt till en ig prövning så då vill jag iaf försöka...jag va ju inte särskilt långt ifrån godkänt och jag såg att mycket va slarvfel, dessutom hade jag ju för fasiken klarat frågor på vg nivå..
blä...

Hur som helst, får se om det blir någon igprövning annars är det bara att ta nya tag.
gör allt för att få tillbaka motivationen.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0